Beoordelingen van YoYo Bocholtz

Recente recensies

5.0
Ingrid
14 juni 2026
Bisschops
13 juni 2026
Rob
13 juni 2026

Nvt

Ben
8 juni 2026

Het eten was heerlijk en de bezorging precies op de afgesproken tijd. Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robert Hodiamont
8 juni 2026

Perfect zoals altijd

BWF Delnoije
6 juni 2026

ga zo door, alles OK

Geurts
5 juni 2026

Goede kwaliteit Prima verzorgd Zijn altijd mooi optijd

Robert Hodiamont
5 juni 2026

Perfect zoals altijd

Wiers
1 juni 2026

In een woord heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tonny
1 juni 2026

Lekker gegeten en goed verzorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Notermans
1 juni 2026

Het was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

WimV
31 mei 2026

Heerlijk chinees eten.

Reiner Gulpen
26 mei 2026

Alles prima!!

JP
24 mei 2026

Alles als gewenst en snel geleverd, zoals altijd, top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
24 mei 2026
Bert Recker
24 mei 2026

Zoals altijd prima

Geurts
23 mei 2026

Jullie leveren goede service Bezorging altijd mooi optijd👍 Het smaakt allemaal prima

Hellotti
22 mei 2026

Altijd netjes verzorgd

Nadine
18 mei 2026

Chinese rijsttafel heeft goed gesmaakt, ruime porties. Een aanrader!

Robert Hodiamont
18 mei 2026

Perfect zoals altijd

Ben Delnoije
17 mei 2026

Ga zo door

Robert Hodiamont
17 mei 2026

Perfect zoals altijd

Ellie
17 mei 2026

Lekker en vers

Anoniem
15 mei 2026
Remi Hoogstra
15 mei 2026

Wat een topservice van Cafetaria Jojo uit Bocholtz! Vandaag hebben we hier heerlijk Chinees besteld. Het eten was perfect op temperatuur, super vers (vooral de groenten waren heerlijk vers) en smaakte fantastisch. Je merkt dat hier met zorg gekookt wordt. Wij zijn heel tevreden en bestellen hier zeker nog een keer!

Wim Vanhommerig
14 mei 2026

Super lekker gegeten.

Ben Beckers
11 mei 2026

Heel lekker chinesisch eten. Super vriendelijke bediening. We hadden online bestelt en was optijd klaar. Alleen jammer dat er iets ontbrak van de bestelling, maar na een telefoontje werd het meteen bezorgd. Zeker de moeite waard om hier chinesisch te eten/bestellen.

Opdeberg
11 mei 2026

Allemaal van kok tot koerier goed gedaan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S.G.
11 mei 2026
Doerenkamp
10 mei 2026

Als wij bij Yoyo bestellen weten wij dat het lekker is en precies op tijd. 👍🏼

Werner
10 mei 2026

Reeds diverse keren bestelling geplaatst bij yoyo, elke keer keurig op de afgsproken tijd aanwezig. Eten is altijd warm en lekker, tevens een groot conpliment voor de bezorger die altijd zeer vriendelijk is( tevens meedenkend met oudere mensen, intercom deed het niet van flat, dus de bezorger belde telefonisch met de vriendelijke mededeling dat hij voor de deur stond)...toppertje

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wim Pluijmaekers
8 mei 2026
Peters
7 mei 2026

Zoals altijd lekker en eerlijke en vriendelijke chauffeur!!

M
4 mei 2026

De bestelling fie ik had was gewoon lekker :D; lekker gegrilde kip (geen kuiken formaat) lekker vanilke ijs en frikandel speciaal . Graag tot de volgende keer :)

Don
4 mei 2026

Kapsalon kipdöner. Voor herhaling vatbaar, was erg lekker.

Yvonne
4 mei 2026

Bezorging op afgesproken tijd. Eten was heerlijk!

Mulkens
3 mei 2026

eten is goed en een snelle bezorging alleen jammer als je net geen 40 euro besteld heb dat je bezorg kosten moet betalen

Pluijmaekers
1 mei 2026
Reiner Gulpen
27 april 2026
Henk
27 april 2026

snelle levering, en zeer vriendelijke vrouw

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sye
20 april 2026
Robert Hodiamont
20 april 2026

Perfect zoals altijd

Norbert Delnoije
19 april 2026

Zeer tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R
18 april 2026
Ron
13 april 2026

Lekker lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne
12 april 2026

Heerlijke snacks, niet te vettig. Helaas wel 2x een haar in het eten.

Martien Cremer
7 april 2026

Heerlijke sushi en precies op tijd bezorgd,mijn complimenten.

Marion Gorissen
3 april 2026
Vic Debets
29 maart 2026

goede kwaliteit en de bezorging is ook perfect en op tijd.

Hoogland
29 maart 2026

Loempia, zoals gewend, weer heerlijk. Alleen jammer dat de babi pangang die bij de loempia hoort niet heel warm was.

John
26 maart 2026

Super heerlijke babi pangang met bami met lekker veel saus. Saus was ook niet te dik.

Tjuupj0e
23 maart 2026

Een heerlijke Chinees gegeten van daag van yo yo cafetaria lekker afgehaald

Peters
23 maart 2026

Goede kwaliteit Snelle bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Beckers
22 maart 2026
M
16 maart 2026

Jammergenoeg was de friet en frikandel te zacht gebakken, wellicht een nieuw persoon en of olie die heet genoeg was..Doorgaans is het overigens wel goed

Marc
14 maart 2026

Heerlijke frieten en frikandel speciaal met genoeg saus. Overige snacks ook prima. Alleen friet snel koud. Maar dat is worden geleverd aan huis. Niet zelf besteld in friture.

Robert Hodiamont
14 maart 2026

Perfect zoals altijd

M. Sye
8 maart 2026
Luc
6 maart 2026
Robert Hodiamont
6 maart 2026

Perfect zoals altijd

Lisette
2 maart 2026

De frietjes en de snacks zijn heerlijk. Anderhalf uur gewacht op het eten. Dat kan echt niet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

René Grassere
1 maart 2026

Goede prijs kwaliteit verhouding

W Beekink
27 februari 2026

Bestelling zou om 17.30 worden gebracht. Na twee keer bellen was het 18.00 uur voordat het eten kwam. Lauwe hamburger Friet ook niet goed warm en een waterige flauwe satésaus. Kortom was niet goed

Mendy
27 februari 2026

Was lekker. Heeft ons goed gesmaakt. Echter vond ik de bami en nasi wat matig qua ingrediënten. Het leek meer witte rijst en kale bami. Er had bijvoorbeeld ei doorheen gekunt. Maar verder helemaal prima. En heel fijn dat het vegetarisch is. En fijn dat jullie zo duidelijk op de site aangeven wat vegetarisch is. Nog meer vegetarische producten zou fijn zijn.

Van den bos
23 februari 2026
Wiers
23 februari 2026

Zou wel 5serren willen geven maar er was een deel vergeten,en daar moesten wij een uur op wachten. Maar we hebben heerlijk gegeten Kan het iedereen aanraden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marie-louise Beuken
23 februari 2026

Kon wel warmer zijn

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Femke
18 februari 2026
Ralf Jendriks
18 februari 2026

Lekker gegeten en vriendelijke bezorger 👍🏻👊🏻

M
17 februari 2026

De gegrilde haan was ok, de spareribs wat minder; het had naar mijn mening is te veel olie naar smaak Desondanks, tot de volgende keer.

Senden
16 februari 2026
Anoniem
16 februari 2026

Vandaag in tegenstelling totvandere keren niet zo tevreden. Jammer erg veel peper in babi pangang. Friet kapsalon zoutig en ruculamix als sla is niet lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

john goffin
15 februari 2026
Michael
12 februari 2026
JOOP
12 februari 2026

Tevreden klant mbt bestelling plaatsen, gerechten en de bezorging. Prijs/kwaliteit oké.

-
8 februari 2026

2 uur pas geleverd na het bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Giel
7 februari 2026

Alles was warm en op tijd geleverd.

Delnoije
7 februari 2026

precies op tijd,heel lekker,goed verzorgd

Ilona Brauers
6 februari 2026

Super verzorgd en heerlijk

F Boers
2 februari 2026
Marc
1 februari 2026

Supersnelle levering. Binnen een kwartier een chinees gerecht en een frituurbestelling thuis bezorgd :)

Eric K
26 januari 2026
Ineke Hoogland
26 januari 2026

Loempia is heerlijk, komt bij onze favorieten te staan. Bezorging redelijk laat, 18.25 uur ipv 18.15 uur zoals aangegeven bij bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Horbach
26 januari 2026

Grote bestelling, op tijd klaar ! Alles klopte en heerlijk gegeten

Robert Hodiamont
25 januari 2026

Perfect zoals altijd

Marc
21 januari 2026

Prima

Gorissen
18 januari 2026

Heerlijk gegeten van de bami en nasi gerechten. Heel erg vriendelijke bezorger die ons een prettige avond en heerlijke maaltijd wenste. Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janssen
18 januari 2026

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ed Hoen
15 januari 2026

Friet goulash was uitstekend. Lekkere frites, goulash prima van smaak en lekker veel vlees.

Wulp
10 januari 2026

Complimenten voor deze zaak Eten was geweldig en bezorging op afgesproken tijd

Bocholtz
10 januari 2026

Snelle correcte levering vriendelijke bezorger En eten altijd warm en lekker

Luc
2 januari 2026

Prima eten!

Fieny
1 januari 2026

Alles was lekker

Astrid
31 december 2026

Eten was mooi op tijd en de sushi was heerlijk, lekker vers en heel smakelijk.

Christine
28 december 2025

Veel te hard gebakken frites

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dave
28 december 2025

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dam
27 december 2025

Heel goeie service.

Lilian
27 december 2025

Lekkere frieten en hapjes. Aan te bevelen!

Robert Hodiamont
23 december 2025

Perfect zoals altijd

Geurts
23 december 2025

Alles goed verzorgd Komen netjes op tijd