Beoordelingen van YoYo Bocholtz
Recente recensies
Cindy
Was allemaal erg lekker, vooral de sushi was heerlijk
Anton
Ingrid
Bisschops
Rob
Nvt
Ben
Het eten was heerlijk en de bezorging precies op de afgesproken tijd. Voor herhaling vatbaar.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Robert Hodiamont
Perfect zoals altijd
BWF Delnoije
ga zo door, alles OK
Geurts
Goede kwaliteit Prima verzorgd Zijn altijd mooi optijd
Robert Hodiamont
Perfect zoals altijd
Wiers
In een woord heerlijk
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tonny
Lekker gegeten en goed verzorgd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Notermans
Het was heerlijk
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
WimV
Heerlijk chinees eten.
Reiner Gulpen
Alles prima!!
JP
Alles als gewenst en snel geleverd, zoals altijd, top
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Henk
Bert Recker
Zoals altijd prima
Geurts
Jullie leveren goede service Bezorging altijd mooi optijd👍 Het smaakt allemaal prima
Hellotti
Altijd netjes verzorgd
Nadine
Chinese rijsttafel heeft goed gesmaakt, ruime porties. Een aanrader!
Robert Hodiamont
Perfect zoals altijd
Ben Delnoije
Ga zo door
Robert Hodiamont
Perfect zoals altijd
Ellie
Lekker en vers
Anoniem
Remi Hoogstra
Wat een topservice van Cafetaria Jojo uit Bocholtz! Vandaag hebben we hier heerlijk Chinees besteld. Het eten was perfect op temperatuur, super vers (vooral de groenten waren heerlijk vers) en smaakte fantastisch. Je merkt dat hier met zorg gekookt wordt. Wij zijn heel tevreden en bestellen hier zeker nog een keer!
Wim Vanhommerig
Super lekker gegeten.
Ben Beckers
Heel lekker chinesisch eten. Super vriendelijke bediening. We hadden online bestelt en was optijd klaar. Alleen jammer dat er iets ontbrak van de bestelling, maar na een telefoontje werd het meteen bezorgd. Zeker de moeite waard om hier chinesisch te eten/bestellen.
Opdeberg
Allemaal van kok tot koerier goed gedaan
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
S.G.
Doerenkamp
Als wij bij Yoyo bestellen weten wij dat het lekker is en precies op tijd. 👍🏼
Werner
Reeds diverse keren bestelling geplaatst bij yoyo, elke keer keurig op de afgsproken tijd aanwezig. Eten is altijd warm en lekker, tevens een groot conpliment voor de bezorger die altijd zeer vriendelijk is( tevens meedenkend met oudere mensen, intercom deed het niet van flat, dus de bezorger belde telefonisch met de vriendelijke mededeling dat hij voor de deur stond)...toppertje
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Wim Pluijmaekers
Peters
Zoals altijd lekker en eerlijke en vriendelijke chauffeur!!
M
De bestelling fie ik had was gewoon lekker :D; lekker gegrilde kip (geen kuiken formaat) lekker vanilke ijs en frikandel speciaal . Graag tot de volgende keer :)
Don
Kapsalon kipdöner. Voor herhaling vatbaar, was erg lekker.
Yvonne
Bezorging op afgesproken tijd. Eten was heerlijk!
Mulkens
eten is goed en een snelle bezorging alleen jammer als je net geen 40 euro besteld heb dat je bezorg kosten moet betalen
Pluijmaekers
Reiner Gulpen
Henk
snelle levering, en zeer vriendelijke vrouw
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Sye
Robert Hodiamont
Perfect zoals altijd
Norbert Delnoije
Zeer tevreden
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
R
Ron
Lekker lekker
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Anne
Heerlijke snacks, niet te vettig. Helaas wel 2x een haar in het eten.
Martien Cremer
Heerlijke sushi en precies op tijd bezorgd,mijn complimenten.
Marion Gorissen
Vic Debets
goede kwaliteit en de bezorging is ook perfect en op tijd.
Hoogland
Loempia, zoals gewend, weer heerlijk. Alleen jammer dat de babi pangang die bij de loempia hoort niet heel warm was.
John
Super heerlijke babi pangang met bami met lekker veel saus. Saus was ook niet te dik.
Tjuupj0e
Een heerlijke Chinees gegeten van daag van yo yo cafetaria lekker afgehaald
Peters
Goede kwaliteit Snelle bezorging
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Beckers
M
Jammergenoeg was de friet en frikandel te zacht gebakken, wellicht een nieuw persoon en of olie die heet genoeg was..Doorgaans is het overigens wel goed
Marc
Heerlijke frieten en frikandel speciaal met genoeg saus. Overige snacks ook prima. Alleen friet snel koud. Maar dat is worden geleverd aan huis. Niet zelf besteld in friture.
Robert Hodiamont
Perfect zoals altijd
M. Sye
Luc
Robert Hodiamont
Perfect zoals altijd
Lisette
De frietjes en de snacks zijn heerlijk. Anderhalf uur gewacht op het eten. Dat kan echt niet
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
René Grassere
Goede prijs kwaliteit verhouding
W Beekink
Bestelling zou om 17.30 worden gebracht. Na twee keer bellen was het 18.00 uur voordat het eten kwam. Lauwe hamburger Friet ook niet goed warm en een waterige flauwe satésaus. Kortom was niet goed
Mendy
Was lekker. Heeft ons goed gesmaakt. Echter vond ik de bami en nasi wat matig qua ingrediënten. Het leek meer witte rijst en kale bami. Er had bijvoorbeeld ei doorheen gekunt. Maar verder helemaal prima. En heel fijn dat het vegetarisch is. En fijn dat jullie zo duidelijk op de site aangeven wat vegetarisch is. Nog meer vegetarische producten zou fijn zijn.
Van den bos
Wiers
Zou wel 5serren willen geven maar er was een deel vergeten,en daar moesten wij een uur op wachten. Maar we hebben heerlijk gegeten Kan het iedereen aanraden.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Marie-louise Beuken
Kon wel warmer zijn
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Femke
Ralf Jendriks
Lekker gegeten en vriendelijke bezorger 👍🏻👊🏻
M
De gegrilde haan was ok, de spareribs wat minder; het had naar mijn mening is te veel olie naar smaak Desondanks, tot de volgende keer.
Senden
Anoniem
Vandaag in tegenstelling totvandere keren niet zo tevreden. Jammer erg veel peper in babi pangang. Friet kapsalon zoutig en ruculamix als sla is niet lekker.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
john goffin
Michael
JOOP
Tevreden klant mbt bestelling plaatsen, gerechten en de bezorging. Prijs/kwaliteit oké.
-
2 uur pas geleverd na het bestellen
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Giel
Alles was warm en op tijd geleverd.
Delnoije
precies op tijd,heel lekker,goed verzorgd
Ilona Brauers
Super verzorgd en heerlijk
F Boers
Marc
Supersnelle levering. Binnen een kwartier een chinees gerecht en een frituurbestelling thuis bezorgd :)
Eric K
Ineke Hoogland
Loempia is heerlijk, komt bij onze favorieten te staan. Bezorging redelijk laat, 18.25 uur ipv 18.15 uur zoals aangegeven bij bestelling.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Horbach
Grote bestelling, op tijd klaar ! Alles klopte en heerlijk gegeten
Robert Hodiamont
Perfect zoals altijd
Marc
Prima
Gorissen
Heerlijk gegeten van de bami en nasi gerechten. Heel erg vriendelijke bezorger die ons een prettige avond en heerlijke maaltijd wenste. Top
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Janssen
Heerlijk
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ed Hoen
Friet goulash was uitstekend. Lekkere frites, goulash prima van smaak en lekker veel vlees.
Wulp
Complimenten voor deze zaak Eten was geweldig en bezorging op afgesproken tijd
Bocholtz
Snelle correcte levering vriendelijke bezorger En eten altijd warm en lekker
Luc
Prima eten!
Fieny
Alles was lekker
Astrid
Eten was mooi op tijd en de sushi was heerlijk, lekker vers en heel smakelijk.
Christine
Veel te hard gebakken frites
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Dave
Top
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Dam
Heel goeie service.
Lilian
Lekkere frieten en hapjes. Aan te bevelen!